Fremtidig kjøp med ny konkurranse

Dersom din virksomhet ønsker å ta i bruk løsningen, må denne anskaffes i en ordinær offentlig anskaffelsesprosess. For god konkurranse i denne må du sørge for at hele markedet har tilstrekkelig informasjon slik at ytterligere løsninger kan tilbys.

Publisert: 12. Mar 2018, Sist endret: 06. jul 2018

Suksesskriterier

  • Kjøp og implementering av løsning som dekker behovet som tidligere er kommunisert til markedet

Aktiviteter

  • Gjennomføre "ordinær" offentlig anskaffelse for å dekke behovet (ta i bruk løsninger)
  • Invitere til og gjennomføre informasjonsmøte om den kommende anskaffelsen
    • For å sikre likebehandling av markedet
    • For å mobilisere til økt konkurranse

Husk!

  • Leverandører som har deltatt i de tidligere utviklingsfasene, deltar på lik linje med andre leverandører
  • Å gi markedet tilstrekkelig tilbudsfrist slik at nye leverandører har tid til å gjøre seg kjent med utfordring, behov og prosjektet
  • Konkurransegrunnlaget i anskaffelsen skal styrke konkurranse - ikke begrense den
  • Bruk av åpne og funksjonelle spesifikasjoner

 

Deldette

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?
*