Statens innkjøpssenter lyser nå ut 11 nye stillinger innen jus, prosjektledelse og gevinstrealisering.
– Vi står midt i en spennende utvikling og ser frem til å styrke laget med flere dyktige fagpersoner. Målet er å inngå flere fellesavtaler og bidra til mer effektive og bærekraftige innkjøp i staten, sier seksjonssjef Frederik Hanses.
Rekrutteringen skjer i forbindelse med regjeringens forslag til statsbudsjett for 2026. Stillingene utlyses derfor med forbehold om at budsjettforslaget vedtas av Stortinget i desember.
De nye medarbeiderne vil få mulighet til å jobbe med komplekse problemstillinger, bidra til samfunnsnyttige løsninger og bli en del av et inkluderende og faglig sterkt miljø.