Statens innkjøpssenter lyser ut 11 nye stillinger

Statens innkjøpssenter lyser nå ut 11 nye stillinger innen jus, prosjektledelse og gevinstrealisering.

– Vi står midt i en spennende utvikling og ser frem til å styrke laget med flere dyktige fagpersoner. Målet er å inngå flere fellesavtaler og bidra til mer effektive og bærekraftige innkjøp i staten, sier seksjonssjef Frederik Hanses.

Rekrutteringen skjer i forbindelse med regjeringens forslag til statsbudsjett for 2026. Stillingene utlyses derfor med forbehold om at budsjettforslaget vedtas av Stortinget i desember.

De nye medarbeiderne vil få mulighet til å jobbe med komplekse problemstillinger, bidra til samfunnsnyttige løsninger og bli en del av et inkluderende og faglig sterkt miljø.

Publisert: 17. november 2025

Kontakt

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.